Opleidingen gevolgd op het gebied van bedrijfseconomie (HEAO), marketing
(Nima B) en een controlleropleiding (HOFAM).
Gevormd in verschillende financiële functies bij een organisatie die kwaliteit
hoog in het vaandel heeft staan voor zowel producten als processen, Xerox
Nederland BV.
Sinds 1999 actief op het gebied van interim-management in zowel profit
als not for profit. Ervaring met het implementeren van ERP systemen. Bekend
met reorganisaties en het daarna weer opbouwen van organisaties.
Een uitzonderlijke mix van financiële, commerciële en algemene managementervaring
maken dat ik mij heel goed kan inleven in een organisatie en daardoor
snel resultaten kan boeken.
Ervaring met leidinggeven aan teams van diverse samenstelling en grootte. Reorganisaties. Advisering van directies.
Ervaring met de verantwoordelijkheid voor de realisatie van de verkoopdoelstellingen.
Bekend met alle facetten van de financiële functie, planning & control, financiële administratrie, projectadministratie, debiteurenbeheer, management rapportages, etc.
Deelgenomen aan diverse projecten, o.a. ERP implementatie, fusies, verbeterprojecten.
Beheer van kwaliteitsmanagementsystemen. Verantwoordelijk voor het proces van interne en externe (certificerende) audits.
"Wat mensen vaak een kans noemen, is het moment dat je zelf hebt afgedwongen."